Sidan /robots.txt ser normal ut. Den pekar på sidan /sitemap_index.xml som sitemap, vilken är helt tom. Så något är galet med inställningarna. Du kanske har en konflikt mellan olika lösningar för webbplatskartan, typ att både temat och ett eller flera tillägg slåss om vem som ska bygga webbplatskartan.
Det kan också tänkas att något allvarligt fel inträffar när webbplatskartan håller på att byggas. Du kan prova att tillfälligt aktivera PHP-felsökning (smidigast med hjälp av tillägget https://wordpress.org/plugins/wp-debugging/ ), därefter besöka /sitemap_index.xml en gång, och slutligen kolla om du hittar något fel i loggen.
När jag klickar runt lite på webbplatsen ser det ut som om själva html-koden på de flesta platser säger ”index, follow”, vilket betyder att du vill att sidorna ska indexeras. Men med en tom sitemap blir det svårare för sökmotorerna att hitta dina sidor.
Sist och slutligen väljer sökmotorerna själva vilka sidor de faktiskt indexerar. Via deras paneler för webmasters kan du eventuellt hitta mer information om vilka problem sökmotorerna upplevt på din webbplats.
Då ska jag undersöka sitemap och plugins, när jag skickat in sitemap så har det lyckats. Stort tack för hjälpen