100 s svarstid – hjälp
-
Hej!
Jag har extremt långa och inkonsekventa svarstider på min hemsida, ofta mellan 50-100 sekunder och ibland helt omöjlig att nå, men ibland nere på 10 sekunder. Värst är det när man är inloggad på adminpanelen. Jag har pratat med webbhotellsleverantören, använder Websupports (tidigare Binero) privatpaket, och de säger att det inte är något som de kan göra åt det och att det inte är något fel från deras sida. Provade även att uppgradera till deras dyra paket under en provperiod men det blev inte bättre svarstider för det. Jag kör Woocommerce på sidan och jag vet att det är ett tungt plugin men det känns inte som att det ska ta så pass lång tid att ladda sidan p.g.a. det. De som handlar på sidan klagar på det och vi som administrerar och jobbar med den blir otroligt frustrerade.
Jag har även provat att inaktivera alla plugins och sedan aktivera dem en och en för att hitta något som inte funkar, men jag kan inte se något som gör det.
Är det någon som har någon tanke över vad det kan vara eller en idé som kan hjälpa?
Tack på förhand!
- Detta ämne redigerades för 3 år, 11 månader sedan av .
- Detta ämne redigerades för 3 år, 11 månader sedan av .
Sidan jag behöver hjälp med: [logga in för att se länken]
- Ämnet ”100 s svarstid – hjälp” är stängt för nya svar.