Byte från simply till Strato
-
Hej!
Tyckte priset hos simply sprungit iväg lite för mycket.
Tänkte byta till Starto, sagt och gjort. Allt flöt på bra med mail och db och sajten upp med file zilla.
Nu 2 dagar senare är domänen aktiverad, men sidan kommer inte upp. Har själv kolla att jag ändrat i config filen och att allt kommit med.
Har kontakta deras support, som bara ber mig dubbel kolla.
Nån som har strato som vet hur mappningen i sftp ska se ut.
Första sa supporten att skicka bara upp filerna direkt till /
Sedan skulle allt ligga under/www/
Sedan skulle det ligga under /home/www/
Men hur jag än gör så säger den att det inte finns nån conten upload.
Hade jag vettat att deras support inte kan se mina DB eller Sftp så hade jag nog inte bytt. Den supporten kan ju inte hjälpa med sånt man kör fast med om de bara kan skicka guider och kolla så du inte missat nått.
Sidan jag behöver hjälp med: [logga in för att se länken]
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.